Opština Srbobran, u saradnji sa Kancelarijom za informacione tehnologije i elektronsku upravu pri Vladi Republike Srbije i Pokrajinskim sekretarijatom za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu, kao i Telekomom Srbije, uvela je u upotrebu CRM sistem za primanje i slanje informacija putem različitih kanala komunikacije, te praćenje poslatih predmeta i upita.
Sistem omogućava pregled odgovora svih službi koje se bave rešavanjem predmeta, zatim umrežavanje svih dokumenata jednog klijenta i automatsko kreiranje predmeta, kao i mnoge druge opcije koje pojednostavljuju rad sa klijentima kroz kreiranje jasnih procedura za prijavu i rešavanje problema građana. CRM sistem osmišljen je da donese još jednu olakšicu u komunikaciji između građana i institucija, a osnovni prioritet primene ovakvih rešenja je brz odgovor lokalne samouprave na zahteve građana i privrede.
Uslugu u opštini Srbobran pružaju dva službenika u šalter sali, dostupni na broj telefona 021 221 5510. Usluga je dostupna i na e-mail adresi [email protected]
Facebook Komentari