Kancelarija Nacionalne službe za zapošljavanje privremeno je zatvorena 17. marta, a kako su građanima i dalje potrebne usluge ove službe, NSZ je izdao saopštenje o načinu komunikacije sa strankama do prestanka vanrednog stanja.
Načini komunikacije sa strankama:
- Prvu prijavu lica na evidenciju i podnošenje zahteva za ostvarivanje prava na novčanu naknadu za slučaj nezaposlenosti podneti elektronskim putem.
- Dostavljanje uverenja o statusu lica na evidenciji, sprovodiće se elektronskim putem;
- Podnošenje zahteva/prijava po raspisanim javnim pozivima/konkursima sprovodiće se elektronskim putem.
- Detaljne informacije i obrasci dostupni su na internet portalu Nacionalne službe za zapošljavanje, od 23. marta 2020. godine.
- Svi potrebni obrasci, koje je neophodno dostaviti Nacionalnoj službi, nalaze se na sajtu Nacionalne službe – preuzmi ovde.
- Pribavljanje i dopuna dokumentacije sa klijentima razmenjivaće se elektronskim putem;
- Licima zainteresovanim za program samozapošljavanja kao i onima koji su već podneli zahtev za učešće u navedenom programu dostaviće se elektronskim putem prezentacija obuke “Put do uspešnog preduzetnika”;
- Poslodavcima kod kojih će, usled vanrednog stanja, doći do prekida realizacije programa, prekid će se tretirati kao odlaganje izvršenja ugovornih obaveza, do završetka nastalih okolnosti.
“Kontakt telefoni i mejl adrese putem kojih zainteresovana lica mogu dobiti sve potrebne informacije vezane za rad filijala Nacionalne službe nalaze se na internet stranici NSZ i na ulaznim vratima svake filijale. O svim promenama režima rada sa strankama, blagovremeno ćemo informisati javnost.”, stoji u saopštenju Nacionalne službe za zapošljavanje.
Facebook Komentari