101 volonter na raspolaganju građanima

19. marta 2020.

Mesto: Nadalj, Srbobran, Turija

Kategorija: Lokalna samouprava

Danas je u Srbobranu održana 3. sednica opštinskog Štaba za vanredne situacije na kojoj su donete određene mere i zaključci. Za potrebe rada na terenu tokom vanrednog stanja Štab je obučio i opremio 101 volontera, a predsednik opštine Radivoj Paroški iskazao im je veliku zahvalnost jer su se uključili u akciju pomoći našim starijim sugrađanima i svima kojima je pomoć neophodna.

„Danas imamo na raspolaganju 101 volontera koji su spremni da se uključe u sve aktivnosti koje su pred nama i da tako zajednički doprinesemo usporavanju, suzbijanju i zaustavljanju Korona virusa“, rekao je predsednik opštine Srbobran i komandat Štaba za vandredne situacije, i još jednom uputio poziv građanima na jedinstvo u ovoj borbi i istakao bitne činjenice koje će omogućiti što bezbednije i lakše funkcionisanje u narednom periodu:

 

1. Osobe koje su se u prethodnom periodu vratile iz inostranstva, dužne su da u samoizolaciji provedu 14 ili 28 dana u zavisnosti od područja iz koga su došle. Preporuka Štaba za vandredne situacije je da se od izlaska od kuće uzdrže i njihovi ukućani. Delujmo preventivno, budimo odgovorni prema sebi i drugima.

2. Gerento domaćice u skladu sa svojim zaduženjima treba da nastave rad sa starijim ljudima, uzimajući u obzir da su to lica koja nisu u mogućnosti da samostalno obavljaju svakodnevne i životno važne poslove, poštujući preporuke i uputstva koje je izdalo Ministarstvo zdravlja.

3. U cilju snabdevanja građana za vreme vanrednog stanja, a poštujući Uredbu Vlade Republike Srbije o merama za vreme vandrednog stanja kojom se zabranjuje okupljanje građana na javnim mestima ,omogućava se svakodnevna ulična prodaja na javnim površinama u sva tri naseljena mesta u Opštini Srbobran, uključujući i prostor kod takozvanog Svaštara. Prodavac je dužan da prilikom prodaje poštuje sve mere koje je propisala Vlada Republike Srbije, a koje se odnose na poštovanje higijensko-sanitarnih mera, održavanje prodajnog prostora, korišćenje zaštitnih rukavica i maski.

4. Privrednici koji imaju potrebu za angažovanjem zaposlenih u vreme zabrane kretanja, od 20 časova do 5 sati ujutru, potrebno je da naprave tabelu sa podacima svih zaposlenih za čijim radom u noćnoj smeni postoji potrebu, a zatim da tu tabelu dostave na e-mail Ministarstva privrede ([email protected]). Dozvola za kretanje se dobija od strane Ministarstva unutrašnjih poslova u skladu sa spiskom radnika i svim potrebnim podacima. Nadležni rukovodilac je dužan da svakom zaposlenom izda radni nalog za svaki pojedinačni izlazak u periodu od 20 do 5 časova. Pojedinačni radni nalog se izdaje na dnevnom nivou i sadrži sledeće podatke: ime i prezime, JMBG, datum i vremenski period (od-do) kada je angažovan kao i razloge koji opravdavaju neophodnost kretanja.

5. Svaki poljoprivredni proizvođač dužan je da podnese zahtev za odobrenje kretanja Upravi za zaštitu bilja kako bi mu se omogućilo kretanja u vreme od 20 časova do 5 sati ujutru ([email protected] ili na broj telefona 064/88-18-449).

6. Apelujemo na građane da se uzdrže od paljenja smeća i biljaka na otvorenom prostoru, vršenje ovih radnji strogo je zabranjeno Zakonom o zaštiti od požara i povlači pokretanje prekršajnog naloga protiv odgovorinih lica.

Facebook Komentari