Festival TURIJA 22 samo što nije počeo (19.-20.08.)

Mesto: Nadalj, Srbobran, Turija

Kategorija: Zabava

Prvi festival Progresive house muzike u Srbiji održaće se u Turiji, tačnije na “Salašu Tatić”, 19. i 20. avgusta, pod nazivom TURIJA 22, uz odličan line-up izvođača među kojima je i DJ Ruby sa Malte, kao i mnoga druga poznata svetska, regionalna i domaća imena.

Organizator festivala je Progresivna Suza, a realizuje se u saradnji sa mnogobrojnim organizacijama, udruženjima i pojedincima, u zajedničkoj želji da se ponudi kvalitetno muzičko dešavanje krajem leta, u prirodnom ambijentu, uz dobro raspoloženje i ekološku i humanitarnu osvešćenost svih uključenih, kako organizatora, tako i posetilaca.

Ulaznice za festival su u prodaji putem Cooltix onlajn platforme, po ceni od 1.199 dinara za regularnu dvodnevnu kartu, 1.499 dinara za komplet ulaznice sa kamp mestom, a prodaju se i jednodnevne ulaznice po ceni od 799 dinara.

Za više informacija možete kontaktirati organizaciju putem mail-a: [email protected], posetite facebook stranicu: Progresivna Suza, ili oficijalni event: Turija 22.

Kako bi festival bio pravi doživljaj i za posetioce i za organizatore, potrebno je upoznati se sa sledećim pravilima ponašanja:

• Pošto je festival u prirodi, sve posetioce ljubazno molimo da posebnu pažnju obrate na to da iza sebe ne ostavljaju smeće već ga odlažu na posebno obeleženim mestima.
  • Zabranjeno je unošenje hladnog i vatrenog oružja i bilo kakvih predmeta koji mogu da ugroze sigurnost posetilaca uključujući pirotehniku, staklene predmete i slično.
  • Zabranjeno je unošenje hrane, pića, toksičnih supstanci i narkotika.
  • Zabranjeno je paljenje vatre u bilo kom obliku.

Šta treba da znate prilikom ulaska na festival:

• Ulaz na festival biće omogućen na jednom mestu. Kapija festivala se otvara u petak 19. avgusta od 14.00 časova (za kampere), a program startuje od 16.00.
  • Pregled posetilaca i njihovih stvari može biti izvršen na ulazu, radi lične bezbednosti posetilaca. Festival će osiguravati profesionalna redarska služba i volonteri koji su zaduženi za red i mir kako bi festival prošao u najboljoj atmosferi bez nepotrebnih incidenata.
  • Na ulazu ćete dobiti festivalsku narukvicu koju morate imati sve vreme na festivalu. Izgubljene narukvice znače gubitak prava za ostanak na festivalu.
  • Ukoliko kršite navedena pravila, prvo ćete biti upozoreni, a nakon toga redarska služba ima pravo da vas udalji sa mesta održavanja bez prava na nadoknadu eventualne štete.

Festival samo što nije počeo, krajnje je vreme da se kupe karte, dok su još u pretprodaji, jer će na kapiji festivala biti skuplje. Pripreme su u završnoj fazi, a mi smo želeli da čujemo impresije samih organizatora, ili bar jedne od njih, te smo porazgovarali sa Oliverom Karajanov, članicom tima festivala.

“Naš festival se bliži svom ostvarenju. Lično sam mnogo srećna što sam deo svega ovoga, jer sam upoznala mnogo ljudi, koji su ovim putem pre mene prošli, ili prosto bili srećni, što su mi na ovom mogli pomoći! Mislim na brojne saradnike, ljude zaposlene u raznim sektorima, koje sam morala pozivati, prekidati im godišnje odmore da mi daju cenu agregata, ponude za razne tehnikalije, moliti za usluge da potpomognu rad nas pionira, koji pokušavaju da stvore istoriju… Davali su mi neskromno svoje savete, a nekada (ili, bolje rečeno, često) je reč mnogo vrednija od novca. Naravno da sam nailazila i na nerazumevanje, na nedostatak sluha za sve ovo. Ipak, zatvorena vrata na koja sam kucala samo su me hrabrila da kucam dalje.

Sam festival polako dobija svoje prave dimenzije. Luka, Miloš, Marina, Nenad, Jasmin, Vladan, Papy di Camp (kako zovemo kolegu Aleksandra) i moja malenkost, činimo sve što je u našoj moći, da ostvarimo sve ideje koje smo zamislili. Neću da otkrivam detalje, jer to ipak treba da se vidi, doživi, ali biće ostvarena ideja razvrstavanja otpada ,dobili smo pomoć JKP ‘Graditelj’ iz Srbobrana, i naknadne reciklaže, od koje sredstva idu udruženju ‘Biser’ iz Srbobrana. Uspeli smo i u ideji da napravimo ambalažu, u kojoj je će sakupljati čepovi za ‘Čepom do osmeha’, kao i da pribavimo dve kutije za, nadamo se, izdašne donacije za ‘Budi Human’.  Ima tu još detalja, koje se nadamo da ćemo do 19. avgusta realizovati.

Ono što je važno, to je da Festival zvanično otvara svoje kapije za kampere u 14h u petak 19. avgusta. Muzički program počinje oko 16h, a naknadni detalji oko satnice biće blagovremeno objavljeni. Satnica nije ni bitna, pokušaćemo posetioce zadržati dobrim programom i, nadasve, dobrom energijom tokom svih 34 časa, koliko traje festival. Iskreno se nadamo da, ko uđe na naše kapije, neće više gledati na sat do nedelje.

Važno je reći da su se pridružili meštani Turije u akciji davanja u zakup soba, ležaja. Time smo većinom obezbedili potrebno prenoćište za neke naše posetioce. I dalje apelujemo na meštane Turije, ali i na meštane Srbobrana i Nadalja, da se jave, ukoliko nude smeštaj. Verujemo da će potražnje biti i ovih dana, a nama ponuđeni kapaciteti su svi već bukirani.

Napomenuću da će se pridružiti i taksisti udruženja ‘Expres taksi’ iz Srbobrana (062 84 747 82 i 064 034 3199), nosiće naše oznake, a prijateljski ćemo ih zvati ‘Suza taksijem’, jer će biti na raspolaganju 24h za vreme trajanja festivala. Dakle, neka se ne brinu oni koji dolaze do Srbobrana, ili bi prevoz sa festivala do smeštaja, Srbobrana, ili svoje kuće . I to je obezbeđeno. Ima tu još svašta za reći, ali za ovu priliku dovoljno. Poželela bih vam samo svima da se odvažite i postanete deo ove istorije koju stvaramo, jer ipak je ovo Prvi Festival Progresive House Muzike u Srbiji, koji se dešava u Turiji!”, saopštila nam je Olivera Karajanov, festival team member.